Fsolitary

Yönetici
Hytale Türkiye Admin
7 May 2020
8
9
3
24
Yok
5.jpg

Hytale, son dört yılda sıfırdan üretilmiş özel bir motora dayanıyor. Bu yıl, motor geliştiricilerimiz teknolojimizi gerçek zamanlı gölgeler, iyileştirilmiş su efektleri ve çiçeklenme ve işleme ve parçacık efektlerinde bir dizi iyileştirme gibi yeni özelliklerle geliştirmeye devam ettiler. Bu yazıda, bu değişiklikleri göstereceğiz - ve sonra size bir oyun klibinde bunların nasıl bir araya geldiğini göstereceğiz!

İlk olarak, donanım uyumluluğu hakkında kısa bir not. Motora bazı çarpıcı yeni özellikler eklesek de, temel sistem gereksinimlerimiz değişmedi. Hytale, entegre bir grafik yongasına sahip düşük kaliteli bir sistemde tamamen oynatılabilir - aslında, aşağıda göreceğiniz özelliklerin çoğu entegre Intel GPU'larda çalışır! Bununla birlikte, performansın ne kadar önemli olduğunun farkındayız, bu nedenle grafik ayarlarınızı kurulumunuza uyacak şekilde özelleştirme seçeneği de sunacağız.

Yaptığımız ilerlemeye rağmen, bu yazıda ortaya koyduğumuz her şey devam eden çalışmaları temsil ediyor - Hytale'in görünümü ve hissi oyunda çalışmaya devam ederken gelişmeye devam edecek!

GERÇEK ZAMANLI GÖLGELER



Hytale'in son birkaç aydaki görünümü ve hissindeki en büyük değişikliklerden biri, basamaklı gölge eşlemenin eklenmesi oldu. Karakterler ve çevre artık güneşin ve ayın konumuna tepki veren ayrıntılı gölgeler oluşturuyor - bundan sonra yayınladığımız her ekran görüntüsünde ve video klibinde görülmesi gereken bir değişiklik!



Varlık gölgeleri, herhangi bir donanımlı silah veya teçhizat ve gerçekleştirilen animasyon da dahil olmak üzere söz konusu yaratığın veya karakterin tam şeklini yansıtır.



SU ETKİLERİ



Ayrıca yansımalar, kırılma, dalgalar, kenar beyazlatma ve daha fazlasının eklenmesiyle Hytale'ın su etkilerine ek derinlik ve sofistike özellikler ekledik. Ağaçların suyun yüzeyine nasıl yansıdığını görmek için yukarıdaki ekran görüntüsünde uzak nehir kıyısına bir göz atın.



Bu ekran görüntüsü, dalgaların altında keşfederken daha sürükleyici bir etki yaratmaya yardımcı olan sualtı kostiklerinin faydasını göstermektedir. Su teknolojimiz üzerinde çalışmaya devam ediyoruz - bu etkiler sadece şimdi ve lansman arasında düzelecek!

BLOOM VE ŞEMSİYE



Bloom ve güneşlik efektleri, Hytale'ın ortamlarını hayata geçirmeye yardımcı olan daldırma hızını artıran bir diğer özelliktir. Yukarıdaki çekimde, bizonun boynuzlarının çevresindeki alanda her iki etkiyi en net şekilde görebilirsiniz.

Bir sonraki çekim, güneş ışığı bir yeraltı ortamına girdiğinde ortaya çıkan dramatik etkiyi gösteriyor - bu durumda, kendi gizemli ışık kaynaklarına sahip! Bunun gibi güneşlikler şu anda entegre grafik kartlarıyla uyumlu değildir, ancak daha güçlü donanımlarla neler yapılabileceğinin bir örneği olduğunu lütfen unutmayın.



DİĞER İYİLEŞTİRMELER!
Orada durmadık. Ayrıca, parçacık efektleri üzerinde çalışmaya devam ettik, çok sayıda dokuyu yeniledik ve nesnelerin etrafında daha güçlü bir tanım duygusu oluşturmak için ekran alanı ortamının tıkanmasını iyileştirdik. Bu değişikliklerin ayrı ayrı gösterilmesi zordur, bunun yerine bu motor geliştirmelerinin hep birlikte alındığında etkisini gösteren bir dizi çekim.

İlk olarak, bir çift maceracı 3. bölgede yürüyüşe çıkıyor:



Gölgelerin ağaçlık bir alanın hissini nasıl önemli ölçüde değiştirdiğine dair başka bir örnek:



Son olarak, burada bir kapalı alan. Pencereden geçerken güneş tarafından oluşturulan karmaşık gölgelere dikkat edin.


Ekran görüntüleri ve video gösterileri belirli efektlere odaklanmak için yararlıdır, ancak topluluğun tüm bunların oyunun kendisinde nasıl bir araya geldiğini görmek istediğini biliyoruz.